خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه
خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه
خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه
برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال ۱۳۹۵
خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال ۱۳۹۵
۱٫ تدوین و تبیین ساختار شرکت مبتنی بر مشتری .
۲٫ آموزش فروشندگان .
۳٫ طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان .
۴٫ تعیین مشتریان هدف .
۵٫ تعیین مشتریان بالقوه .
۶٫ تدوین استراتژی برخورد با مشتری .
۷٫ طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایتمشتری .
۸٫ استقرار نظام بازنگری و اصلاح فرآیند عملیات .
۹٫ ایجاد انگیزه در کارکنان و ارائه پاداش
۱۰٫ طراحی سیستم ها و برنامه های جذب و حفظ نیروی انسانی متخصص .
۱۱٫ آموزش نیروی انسانی با توجه به دانش روز سازمان ها و برندها در دنیا
۱۲٫ طراحی نظام های تنبیه و تشویق .
۱۳٫ طراحی سیستم پیشرفت شغلی .
۱۴٫ ایجاد و بهبود نظام ارزیابی کارکنان .
۱۵٫ سیستم مدیریت مشتریان کلان و تعریف مشتریان کلان .
۱۶٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل اصلی موفقیت در ارتباط با مشتریان کلان .
۱۷٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در جذب و نگهداری مشتریان کلان .
۱۸٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای بررسی مشکلات در ارتباط با جذب و نگهداری مشتریان کلان .
۱۹٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در بهبود و ارتقاء رضایت مشتریان کلان .کنترل و بازخورد مجدد .
۲۰٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای دسته بندی مشتریان بر اساس اصل پارتو به منظور برخورداری از یک ارتباط ثمربخش با مشتری ، برای هر گروه یک استراتژی مناسب درنظر گرفته شود .
۲۱٫ اختصاص گروههای متناسب کاری با دسته های مشتریان در پیگیری امور و نگهداشت مشتری .تجزیه و تحلیل دسته بندیها , خرید و فروش , کسب و کار , و . . .
۲۲٫ ایجاد سیستم هزینه یابی دقیق جهت محاسبه هزینه های سرویس , محصولات , پیاده سازی راهکارها , ارتباطات و تماسها , و . . .
۲۳٫ بهینه سازی و بهبود عملیات شرکت مدیران و پرسنل
۲۴٫ طراحی تدوین برنامه های بازخورد سیستم .
۲۵٫ برنامه ریزی مطلوب برای فروشندگان .
۲۶٫ طراحی و تدوین سیستم کنترل و ارزیابی کلیه پرسنل به ویژه فروشندگان .
۲۷٫ تدوین و تبیین برنامه آگاهی مشتری (تبدیل اطلاعات مشتری به شناخت مشتری):
۲۸٫ طراحی نظام اطلاع رسانی موثر .
۲۹٫ افزایش تماس با مشتریان قبل و بعد از انعقاد قرارداد .
۳۰٫ تدوین و تبیین برنامه تبلیغات موثر در رسانه های عمومی .
۳۱٫ تدوین و تبیین برنامه اطاق مناسب مخصوص مشتری به منظور راهنمائی و استراحت .
۳۲٫ تدوین و تبیین برنامه های تعامل با مشتریان
۳۳٫ طراحی و تدوین سیستم هایی جهت ایجاد ارتباط با مشتریان به منظور شناخت نیاز و خواسته هایشان.
۳۴٫ تدوین و تبیین سیستم تمرکز اطلاعات مشتری در یک نقطه .
۳۵٫ تدوین و تبیین سیستم تجزیه و تحلیل و بخشی کردن اطلاعات مشتری .
۳۶٫ تدوین و تبیین سیستم اختصاصی کردن نیازهای مشتری .
۳۷٫ تدوین و تبیین سیستم امکان تماس با مشتری از طرق مورد علاقه او .
۳۸٫ تدوین و تبیین سیستم انتقال اطلاعات و مبادلات بین مشتری و سازمان .
علی خویهاستاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره
با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق
تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع