مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت مشتری مداری (CRM)
مدیریت مشتری مداری (crm) مدیریت ارتباط با مشتری (crm) مدیریت ارتباط با مشتری: به همه فرآیندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار میرود. سازمانها ...
ادامه متن »راهبردهای مدیریت روابط با مشتری
راهبردهای مدیریت روابط با مشتری برای ارتباط با مشتری راهبرد تعیین کنید برای بسیاری از سازمانها، مدیریت روابط مشتری ((crm-Customer Relationship Management مفهومی ساده اما واقعیتی سخت است. با یکپارچه شدن بازار، بسیاری از مردم فکر میکنند که مدیریت روابط ...
ادامه متن »معیارهای جایزه ملی کیفیت و تعالی سازمانی
ارزش ها و مفاهیم بنیادی مدل EFQM (اساس دو جایزه ملی کیفیت و بهره وری و تعالی سازمانی EFQM در ایران) مدل EFQM چارچوبی روشمند برای ارزیابی عملکرد سازمان ها در دو حوزه فرآیند ها و ...
ادامه متن »اصول شش گانه T. C. C یا ارتباطات
اصول شش گانه T. C. C یا ارتباطات این شش اصل به صورت زیر بیان می شوند: ۱- جهت یابی نیاز های مشتری توجه به نیازهای مشتری و انتظارات احتمالی مشتریان راضی، بر پایه بهبود محصولات، معرفی محصولات تازه در ...
ادامه متن »اهمیت توجه به مشتری در شش سیگما
اهمیت توجه به مشتری در شش سیگما شش سیگما را می توان یک ابزار مدیریتی نیرومند و فراگیر، جهت تغییر در سازمان و انطباق بر خواسته های مشتری نامید. همینطور بر خلاف سایر رویکردهای کیفیت نه تنها یک روش نبوده، ...
ادامه متن »خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه
خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه www.khooyeh.com www.khooyeh.ir برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال ۱۳۹۵ خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال ۱۳۹۵ ...
ادامه متن »دلایل کاهش مشتری و کاهش فروش
در کتاب قدرت فروش مثبت، چاپ انتشارات بازاریابی، دلایلی برای عدم خرید مشتری از ما ذکر شده است. اما واقعا چرا مشتریان برای خرید از ما تصمیم نمیگیرند. به نظر میرسد عدم خرید مشتریان به دلایل زیر رخ میدهد: ۱- ...
ادامه متن »سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته اهداف سمینار: بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را ...
ادامه متن »راه های عملیاتی و کاربردی جهت افزایش فروش
راه های عملیاتی و کاربردی جهت افزایش فروش راه های افزایش فروش, راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales, استراتژی های افزایش فروش, سیاست های افزایش فروش Increase Sales, تکنیک های افزایش فروش تهیه و تدوین: علی خویه http://www.khooyeh.ir/ ، مدرس ...
ادامه متن »نقش جنسیت خریداران در فرآیند فروش
نقش جنسیت خریداران در فرآیند فروش کلید خرید در دست زنان است زنان و مردان اجزای اصلی تشکیل دهنده هر جامعه هستند که از نیازها، سلایق و خواسته های متفاوتی برخوردارند در نتیجه به گونه ای متفاوت اقدام به خرید ...
ادامه متن »روش های برقراری ارتباط با مشتری
چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم؟ برقراری ارتباط مناسب با مشتریان یکی از مهمترین اهداف هر واحد خرده فروشی به ویژه فروشندگان مبلمان محسوب می شود. اما چه عواملی منجر به برقراری این ارتباط خواهد شد؟ و چه زمانی ...
ادامه متن »IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه
علی خویه مشاور و مدرس IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه (یا به ترجمهای غلط، ارتباطات یکپارچه بازاریابی) فرآیند مدیریت روابط با مشتریان است که سعی میکند ارزشهای بنیادی برند (Brand Core Values) را از طریق فعالیتهای ارتباطی هدایت کند. این فعالیتها ...
ادامه متن »مدل AIDA برای افزایش فروش
مدل AIDA چیست؟ مدل AIDA مراحل ابتدایی و پایهای فروش را تشریح میکند. چهار حرف AIDA از ابتدای چهار کلمهی توجه، علاقه، اشتیاق و عمل (Attention, Interest, Delight, Act) گرفته شده است که فرآیند منطقی تصمیمگیری برای خرید میباشند. در ...
ادامه متن »مشتری را با یک فنجان چای مهمان کنید!
با مشتری صمیمی شوید مارک می گوید؛ در استانبول فرش فروشی را دیدم، که یک فنجان چای با مشتری می نوشید و مذاکرات پیرامون خرید و مشخصات فرش در حین نوشیدن صورت می گرفت و به این ترتیب فروشنده ضمن ...
ادامه متن »چگونه مشتریان خود را وفادار کنیم؟
وفاداری مشتری به طور معمول و در تعریفی ساده وفاداری به عنوان تکرار خرید یا حجم مرتبط از خرید همان نام و نشان تجاری تعریف شده است. در مقابلدیدگاههای دیگری از وفاداری به عنوان مفهومی که فراتر از یک تکرار ...
ادامه متن »چگونه مشتری را راضی نگه داریم؟
رضایت مشتری رضایت مشتری به معنای راضی بودن یک مشتری یا کاربر سرویس از نحوه عملکرد یا اجرا می باشد، هم چنین می توان آن را به عنوان یک ارزیابی کلی مشتری، چه در خصوص خدمات منفی و چه در ...
ادامه متن »مشتریابی و تکنیک های فروش بیشتر
قانون۲۰/۸۰ مشتری یابی مطابق قانون ۲۰/ ۸۰، به تقریب، ۸۰ درصد از محصولات شما را ۲۰ درصد از مشتریان تان خریداری می کنند. یعنی ۲۰ درصد از مشتریان شما ۸۰ درصد از درآمدتان را تأمین می کنند. پس برای مشتریان ...
ادامه متن »چگونه موجب رضایت مشتریان شویم؟
اگر قصد دارید تا موجب خشنودی و رضایت مشتریان خود شده و در فرایند ارائه خدمت به مشتری موفق باشید، به موارد زیر دقت نمایید: ۱- رئیس را بشناسید. مشتری رئیس شماست. برای شناخت بهتر مشتری ، هرچه در چنته ...
ادامه متن »دستهبندی مشتریان
دستهبندی مشتریان به تصویر یک سالن تئاتر توجه کنید. همه افراد حاضر در سالن یک نمایش را تماشا میکنند اما جایگاه آنها در سالن متفاوت است. صندلیهای ردیف جلو، بالکنها و جایگاههای ویژه و درنهایت صندلیهای معمولی که تا انتهای ...
ادامه متن »CRM بهتر است یا CEM؟
تفاوتهای CEM با crm کدام یک از این دو مکانیزم مناسبتر است؟ تاکنون در یادداشتهای مختلفی به بررسی مدیریت تجربه مشتری (CEM) پرداخته، با ابعاد مختلف آن آشنا شده و بررسیهای کاربردی از آن را ارائه کردهایم. امروز سراغ مرزها ...
ادامه متن »